Regionalno i internacionalno poslovno umrežavanje - BNI Srbija

Vladimir Cerović: “Kultura poslovnih odnosa je izuzetno važna’’

U sredu, 5. decembra u hotelu “Zira” u Beogradu očekuje nas “Dan poslovnih mogućnosti’ u organizaciji BNI Srbija. Povodom ovog događaja, porazgovarali smo sa Vladimirom Cerovićem, regionalnim direktorom BNI Srbija.

BNI (Business Network International), lokalno organizuje sastanke na nedeljnom nivou sa grupama preduzetnika ili  kompanija, u kojima se, putem direktnih preporuka, pomaže u nalaženju novih klijenata.

Strukturisano poslovno povezivanje, koje ima  specifičnu filozofiju, svojim sistemom nudi pozitivno poslovno okruženje. Cilj – da svi članovi steknu nove klijente za svoje poslovanje. BNI predstavlja najveću organizaciju na svetu, za ovakvu vrstu umrežavanja. U Beogradu postoji od 2015. godine.

Po čemu je specifična BNI filozofija?

BNI filozofija - “Ko daje taj i dobija”. To u današnje vreme i nije baš uobičajeno. Budi spreman da saslušaš svog kolegu iz poslovne grupe, da bi mogao da ga preporučiš i to bez provizije.



BNI slogan “Changing the Way the World Does Business “ nagoveštava nove perspektive poslovanja?

Slogan govori o tome  da želimo, pre svega, da malo promenimo način poslovanja. U današnje vreme, novih tehnologija, ipak, još uvek, ostaje bitan ljudski faktor. Želimo da naglasimo kulturu poslovanja. Kada u radnoj grupi steknete poverenje, kolege će biti spremne da vas preporuče. Ljudi mogu da vas preporuče, kad vas bolje upoznaju. Zbog toga se BNI sastanci održavaju jednom nedeljno. Druga specifičnost je da BNI sastanci počinju u 7 časova ujutru.

Zašto BNI?

Cilj učlanjenja je dobijanje novih klijenata. Uvek naglašavam da BNI nije za svakoga. Ukoliko su vam potrebni novi poslovi i novi klijenti, mi jesmo pravo mesto za vas.

Kako su koncipirani sastanci?

Sastanci počinju u 7 časova i traju do 8.30. Posle sastanka,  imamo radni doručak i tu dobijate mogućnost da, sa nekim koga ste upoznali na samom sastanku, sednete i porazgovarate o poslu. Bitan segment sastanka je predstavljanje sebe i svog posla u trajanju od 60 sekundi. Tokom 60 sekundi svaki učesnik se predstavlja nazivom svoje firme, delatnošću kojom se bavi i najbitnije, deli sa radnom grupom konkretno kakve klijente traži. Najčešće se veze do tih klijenata nađu na sastancima.  Na sastancima se okupljaju redovni članovi BNI-a i posetioci. Na sastancima, takođe, postoji mogućnost edukacije i sticanja novih klijenata putem umrežavanja ove vrste.

 

 

 

 BNI funkcioniše na regionalnom i internacionalom nivou?

Na regionalnom nivou imamo konferenciju u Portorožu, gde se okupljaju firme iz Slovenije, Hrvatske, Srbije, Makedonije i još nekih zemalja iz regiona. BNI Srbija je prošle godine u novembru organizovala sastanak u Beogradu okupivši kolege iz Ljubljane, Zagreba, Osijeka i Skoplja. Cilj sastanka - razmenjivanje iskustava preduzetnika iz regiona i to sa kakvim izazovima u poslovanju se oni susreću. Takođe,  kako da se što bolje poslovno povežemo. Globalna BNI konferencija je ove godine bila na Tajlandu, a iduće će se održati u Poljskoj.



 

Privatno živim filozofiju BNI-a i volim da povezujem ljude koji su potrebni jedni drugima. Kultura poslovnih odnosa mi je uvek bila izuzetno važna. Vrhunac karijere sam doživeo u BNI-u, kad sam predstavljao Srbiju u Los Angelesu na globalnoj konferenciji, koja je brojala četiri hiljade predstavnika iz preko sedamdeset zemalja sveta. Sjajni kontakti širom sveta su kruna rada.

Očekujemo Vas u hotelu “Zira” u sredu, 5. decembra 2018. u 7 časova na sastanku. Za više informacija posetite www.bni-serbia.com

 

 

 

 

Sva prava zadržana, originalni link objave je: http://www.prspective.rs/objave/prostor/regionalno-i-internacionalno-poslovno-umrezavanje-bni-srbija