Sajam turizma ''Put pod noge'' 2020.

PRIPREMA SE BOGAT PROGRAM NA PRATEĆIM SAJMOVIMA NAJVEĆEG TURISTIČKOG DOGAĐAJA: 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, 11. Međunarodnom sajmu vina BEOWINE i 16. Sajmu suvenira "VIDI SRBIJU"

Od 20. do 23. februara, pod sloganom„Put pod noge“ pod kupolama Beogradskog sajma odvijaće se najveći turistički događaj za veliki broj ljubitelja globalnog fenomena putovanja, vernih sajamskih posetilaca, a koji je ujedno i jedinstvena prilika za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu.

 

 

HORECA-OPREMA - novi trendovi u hotelskoj industriji i ugostiteljstvu

U halama 2B i 2C okupiće se najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata. 

Na sajmu će se predstaviti firme koje izlažu nameštaj, posteljinu, biorazgradive slamčice, softvere, rashladne vitrine, mašine za poslastičarstvo i pekarstvo, smese za sladoled i dr.

 

Novi izlagači ove godine dolaze iz Italije, Hrvatske, Grčke i, naravno, Srbije iz sfere konsaltinga i profesionalne opreme za poslastičarstvo i pekarstvo. 

Među učesnicima su Unox (Italija), Tognana (Italija), Miele (Nemačka), dok tradicionalno iz Srbije nastupaju Eurocolor (materijalI za uredjenje enterijera), Migo (nameštaj za HoReCa sektor, visoke otpornosti, kvaliteta i modernog dizajna), Fragolina (revolucija u proizvodnji sladoleda), Okpiro eco gril (novi modeli, asesoari za pripremu roštilja, uz spermanje hrane sa sajmu i degustaciju posetilaca), Elmiss Line (profesionalna kuhinjska oprema i elementi od nerđajućeg čelika najvišeg kvaliteta), Textil (proizvodnja i prodaja sopstvenih tekstilnih proizvoda).

Na štandu CORP biće održano takmičenje barista, a posetioci će biti u prilici da na štandovima izlagača prisustvuju demonstracijama ugostiteljskih veština, pravljenju sladoleda i koktela uživo na najmodernijoj opremi, kao i da degustiraju proizvode. 

Prvi put na sajmu HORECA-OPREMA učestvuje kompanija IKEA, poznata po inspirativnim idejama i uslugama zaopremanje domova, ali i po Business programu orijentisanom ka ugostiteljstvu i  kancelarijskim delatnostima. 

BeoWine 2020 - najvećivinski sajam u Srbiji 

Mesto susreta vinskih tradicija i kultura od Atlantika do Kavkaza, ovogodišnji BeoWine u halama 3 i 3A najuglednije domaće i regionalne proizvođače vina, vinske podrume, kuće vina i kompanije koje distribuiraju „piće bogova“, kao i proizvođače rakija i drugih pića.

Uz kompletnu, najsavremeniju opremu za vinarstvo i vinogradarstvo, BeoWine nastavlja da  intenzivno promoviše i vinski turizam i gastronomske specijalitete.

 

Ovogodišnji sajam predstaviće vina iz Gruzije, Italije, Portugala, Hrvatske, Slovenije, Bugarske, Makedonije, Crne Gore, Poljske...

Duga tradicija vinarstva u Gruziji čini ovo piće neraskidivim delom nacionalnog identiteta ove zemlje, a pravljenje vina u "kvevri" glinenim vrčevima dospelo je i na UNESCO listu kulturne baštine sveta. Vina iz ove zemlje biće predstavljena na Sajmu BeoWine 2020, u skladu sa željama mnogih ljubitelja vina u Srbiji kojima je enološko blago Gruzije do sada bilo nedostupno.

 

 

 

 

Među zemljama izvanredne, a kod nas nedovoljno poznate vinske kulture je i Portugal, koji će na sajmu nastupiti sa svojim tradicionalnim proizvodima: porto vina svih vrsta, kao i nefortifikovana vina koja takođe predstavljaju ponos Portugala, a zagolicaće maštu posetilaca i preneti ih na obale Atlantika, u zemlju fado muzike.

Italija, zemlja vina koja su kod nas veoma popularna, biće predstavljena širokom paletom etiketa. Iz Hrvatske očekujemo nastup vinarija Pelješca na zajedničkom štandu, kao i pojedinačna predstavljanja uglednih istarskih vinarija. 

 

Na sajam dolaze i vinari iz Slovenije, Bugarske, Makedonije, Crne Gore, Poljske i drugih zemalja, a podrazumeva se da će najveći broj vinara biti iz Srbije. Među njima će biti i novih, malih porodičnih vinarija koje stvaraju hrabra, uzbudljiva vina u skladu sa svetskim trendovima, dok se pod kupole Beogradskog sajma vraćaju već poznati i tradicionalni učesnici Sajma BeoWine.

 

Kompanija Coca-Cola, sponzor Sajma Beowine 2020, predstaviće se velikim brojem brendova. Voda Rosa biće zvanična voda ovogodišnje vinske smotre, a među ostalim brendovima u okviru portfolija Coca-Cole, publika će prepoznati Zlatnu rakiju, Bulldog džin, Jack Daniel's, Aperol, kao i niz premijum žestokih pića od kojih će barmen svetske klase na licu mesta praviti izvanredne koktele.  

Na galeriji hale 3 biće organizovane raznovrsni programi i atraktivne radionice, uz učešće ugostitelja i javnih ličnosti.

 

U hali 4 Beogradskog sajma Turistička organizacija Srbije će tokom 42. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu organizovati 16. Sajam suvenira pod nazivom „Vidi Srbiju“. Na 30 izložbenih pultova posetioci će moći da vide i kupe suvenire iz svih regija Srbije. Majstori starih i umetničkih zanata će predstaviti proizvode koji su rađeni tradicionalnim tehnikama ali prilagođeni potrebama današnjice. Predstaviće se i mnogobrojne turističke organizacije koje u svojim aktivnostima imaju i suvenirsku prodaju, proizvođači suvenira kao i  udruženja koja se bave očuvanjem i negovanjem starih i umetničkih zanata izložiće proizvode svoga rada, kao što su proizvodi od drveta,vune,ručno rađenog nakita, magneta, liciderskih srca, stakla, odevnih predmeta itd.

Sajam turizma u Beogradu, kao događaj izuzetne posećenosti, prava je prilika da se proizvođači suvenira predstave široj javnosti. 

 

Beogradski sajamće i na ovogodišnjem Sajmu turizmanastaviti da sprovodi Hosted buyer program i brojne B2B aktivnosti uz organizovanidolazak profesionalnih turističkih predstavnika i kupaca iz regiona, Evrope i sveta. 

Organizovan u saradnji sa poslovnim partenerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, poslovni portal http://tourismfair.talkb2b.net/sr dostupan je i namenjen registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju na sajmu. 

Zakazivanje satanaka između poslovnih posetilaca i izlagača je u toku i biće omogućeno do 18. februara.

B2B portal otvoren je i za predstavnike medija (uslov je da imaju pib i matični broj), koji ovim putem mogu da zakazuju sastanke i intervjue sa učesnicima i gostima sajma.



Sva prava zadržana, originalni link objave je: http://www.prspective.rs/objave/aktuelno/sajam-turizma-put-pod-noge-2020